Irmaksare Merhaba kızlar kızımın yüzünde kırmızılık olmaya başladı bir kaç gündür pul pul olmuştu geçti ama o bölgede sertlik var kızımın cildi kuru mustelanın vücut losyonunu almak istiyorum yüzü içinde kullanabilirmiyim kullanan var mı
Syhnorhn Irmaksare bizim de öyle oldu. Dr mustela atopik krem önerdi. Yüzüne cildine sürüyorum. Bizim geçmedi o sertlik o yüzden ayrıca hipokart pomad krem kullanmak zorunda kaldım. O geçirdi. Ama kortizonlu bir krem o yüzden dr önerisiyle kullanılması lazım. Mustela güzel nemlendiriyor ama yüzüne de sürebilirsiniz
Irmaksare Syhnorhn teşekkür ederim yüzünde çok fazla yok ama sertlik geçmiyor sütümle sildim belki hafifler diye bakalım