elfkyl Merhaba , öncelikle geçmiş olsun. Bende yaşadım o sorunu antibiyotik kullandım doktorumun tavsiyesiyle , çok canınız yansa da emzirmeye çalışın emzirdikçe dağılıyor apsesi , ılık suyla yıkayın birde.