Mervekkc Yuksek yataktan dustu gecenlerde bebegim. Ayni 5 aylikti sizin bebeginiz gibi. Doktor kusma,gozde kayma falan yoksa sikinti olmaz dedi. Uyutma hemen dedi. 2 saat zor bekledi uyudu. Basinda bekledim biraz cok sukur bir sey olmadi. Siz de gozlemleyin ama zannetmiyorum bir sey yoktur. Gecmis olsun. Bir de unutmadan doktor bebeklerin kafasi esnek oluyor bizim dusup de yara alacagimiz yerden bile dusseler nadir kotu bir sey olur dedi. Icin rahat olsun. Biz de cok korkmustuk sabaha kadar hep korkuyla yatmistim.