aynur90 Merhabalar aptamil den farklı bi mamaya dönen varmı döndüyseniz hangi markayı aldınız ve bebeğiniz yadırgamadı?
YasemiNYagmur1 aynur90 ben bi ara kullandım aptamil kabız yaptı. Sma ya döndüm. Zaten Sma kullanıyordum doktor aptamil önerdi aldım ama SMA içtiği gibi rahat etmedi. Bende tekrar sma ya döndüm