Adadadadada Kızlar 3 şubatta doğum yaptım dün akşama kadar kanamam azalarak devam ediyordu peçete koyuyordum ama birden arttı tekrar ped taktım böyle bir durum yaşayan var mı normal mi ?
Nescafe Adadadadada aynı durumu yaşadım 40. Güne kadar devam etti arada çoğaldı bazen hic gelmedi 40 günün sonunda bitti ve 1 hafta sonrasında da normal regl sürecine girmiştim . Normaldir bence ☺️
EB1661 Adadadadada 22 ocakda doğum yaptım 15 günde azalmıştı baya biranda çoğaldı başka bir sebepden acile gitmiştim sormuştum normal görüyorum zaten şuan burdan 40 gün azalma çogalma cok normal dedi