Bebegim 4 ay 22 günlük yaklaşık ikinci ayından beri başının arkasında şişlik gbi bisey var ve üst tarafının da düzlük var yami tam düz kafa gbi de değil doktora gitmeyi düşünüyorum herkez norml düzelir diyo ben kafama cok takiliyorum sürekli yatis şekilleriyle uğraşıyorum . Byle bir durum yasayan var mi sizce düzelir mi