Çok geçmiş olsun. Bende yılbaşı akşamı korono olduğunu öğrenmiştim. Eşim ve kızımda çok şükür bir şey çıkmadı. Bende maskeyle dolaştım evde. Kızımı emzirdim ilaç olarak kan sulandırıcı kullandım çok vücut ağrım olursada parol. Zaten meyve sebze bol yediğim için aynen devam ettim. Geçti gitti sonra