EsilaMeryemim hastanede hem benim hemde bebeğimin şekerini ölçttüler düşük çıktı. Doktor evde 5 gün aynı hamilelikte ölçttüğün gibi ölçmeye devam et dedi. Ölçtüm normal çıktı hep çok şükür 🤲🏻 Bikaç kere ölç sende canım genelde kalıcı olmuyo gebelik şekeri ama Allah korusun bellide olmuyo.