EB1661 evet kesinlikle zaten sonra beni rahatlatan doktora hep götürdüm. Bugün de 2. Bebeyi yine o doktora götürdüm. Beni çok rahatlattı. Ama yorum yapan destek veren herkese teşekkür ederim. Kilo bile almış ufakta olsa, doktor da bazen bebekler doğum kilolarını bile yakalayamayabiliyor bir hafta da dedi. Doktor da mama ya ihtiyacımız olmadığını söyledi. Sarılık vs yok gayet iyi dedi. Uyandırmana gerek yok 5 saatte uyusa uyusun dedi. Sınır 5 saat şuan anladığım.