Fatosemir Nejla54 ben düşündüm doktoruma da sordum. Bu konuda net bi araştırma net bi bilgi yok dedi ama senin yerinde olsam boyamazdım bebeğime zarar verme ihtimalini bile düşünürdüm dedi. Bende boyamadım 🤷🏻♀️
Sebis3232 Nejla54 benim doktorum da onermedi malesef hint kinasi aldım onu yapicam inşallah çünkü beyazlar psikolojimi bozdu zaten iyi deilim 😥
Tazeannezehra Nejla54 ben kına formülü postu açtım canm benden gir bak aynı tarif saçlarım kızıl ve kalın oldu boya gibi yapabilrsn
ppzeynep Nejla54 Kızım 8 aylıkken bir kez boyamıştım. Sonra zararlarını okuyunca çok kafama takmıştım.