Emirimmm28 E bebekten bebekler ıcıb hazır sular var onlardan alıyoruz bu suyu bebege verırlen kaynatıptamı vermelı sizcd
Bezelyeveannesi Emirimmm28 onlar hazir icirilebilir diye biliyorum ama yaniltmim ben evdeki suyu kaynatip veriyorum
Zekimurendebizigorecekmi Emirimmm28 Ben 1 yaşına kadar tüm suların kaynatılması gerektiğini düşünüyorum . Sonuçta ne kadar süre raf ta bekliyor bilmiyoruz ki
seymaaras Emirimmm28 Kaynatmadım ben. Dışarıya çıktığımızda bile hazır mis gibi verdim. Çeşme su olsa kaynatılmalı ama hazır su sonuçta.