Mrb anneler kızıma balık yağı kullanıyorum balık yağı kullanan anneler bebişlerinizde herhangi bir yan etki oldu mu bu aralar kızım sabah uyandığında en az 3 defa kaka yapıyor ne yese kakasını hemen yapıyor iştahı acılsın dedik ama sanki daha cok bağırsaklarını çalıştırıyor daha cok kaka yapıyor gibime geldi sizde de böyle Bi sıkıntı oldu mu acaba bir de gece uykularımız alt üst oldu saatte 1 uyanıyor 😭😣