Arkadaşlar 3 ay oluyor normal doğum yaptım az önce temizlik yaparken iki su şişesi vardı 5 litrelik balkon bırakayım dedim ayağım halı takıldı düşmedim ama sanki içimden birşey koptu ağrı oldu şimdi sanki birşey olmuş hissi var sizde olan oldumu yarın doktor gidecem