Ftmnrilay Bebeğim iki aylık ara ara kusmasi oluyordu ama bugün iki kere emdikten sonra kesik kesik ve hafif Sarı renkli kustu. Normal bı durum mu , endiselenmeli miyim. Başına gelen var mı acaba??
Birannebirbebekkkk Canım bizim de olmuştu 40 günlük falandı galiba. Hatta bir kere yeşil kustu azıcık doktoruyla görüştüm bir daha olursa gel dedi bir daha olmadı ama sonradan sarı gibi kusmuştu bir daha olmadı. Olsaydı götürürdüm