Ek gıdaya geçtik Dr beş aylıkken tadım yapa bilirsin demişdi bir tatlı kaşığı kadar zorlamadan vermişdim bazende vermedim kontrele 350 gr almış boyuda uzamamış Dr ek gıdayı alması lazım dedi lakin oğlum zerre yemek istemiyor eline verirsem ağzına diş kaşımak için götürüyor kaşıkla beslenmek istemiyor nasıl yapıcam zorlamadan nasıl sevdiricem neredeyse yedi aylık olucak hala bir çay kaşığı yediremiyorum blw yide ben korkuyorum nasıl yol izleyeyim bilemedim