aksam_ Kızlar dün bebeğime iki kere calpol verdim. 2 ay alışı olmuştu. Sürekli kaka yapıyor sanırım ishal oldu. Ne zaman geçer. :(
esmerayes aksam_ calpolle alakali oldugunu sanmiyorum asidan kaynakli olmus olabilir 2. ay asisinda oglumda olmustu 1 2 gun bekleyin gecmezse doktora goturun