Kizlar 3 aylik bebegim grip oldu burnu akiyor tikaniyor hafif hiriltisida var doktorada gittik ilacta kullaniyoruz ama gerileme olmadi hic yarin da kontrole goturucez. Nasil oldu anlamadim o kadar dikkat ettigimiz halde cok uzuluyorum bebegi grip olan arkadaslar varmi bizim gibi cabuk atlattinizmi😢