saadet28 bende çocukken böyleymişim 4,5 yaşıma kadar sürmüş günde kaç kere bayılırmışım annem sayısını bilmezmiş doktor 7 yaşına kadar geçer demiş.şimdi 27 yaşındayım o yaştan bu yaşa daha hiç bayılmadım bile.heryere götürün özellikle nöroloji çok önemli o zamanki şartlarla çok bilgi sahibi olamamış annemler de şimdi bende sağlıkçıyım daha iyi anlıyorum.çoğunlukla katılma nöbeti oluyor bunlar en büyük etken kansızlık ama yine de düzenli takip çok önemli umarım kısa sürede biter sizinkide