fistikcisahap Arkadaşlar bebeğime enfeksiyon teşhisi konuldu ve şurup olarak yazıldı 400 en düşük dozundan.. kullanan var mı? Başka sitelerde falan çok kötü şeyler yazılmış 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Haticenur fistikcisahap kızıma kullandım kaç kez yüksek dozunu 6 yaşında kızım kucukkende kullandim hiç bir sıkıntı yaşamadım
Ogullarinaasikanne fistikcisahap canım cok gecmis olsun bize bu antibiyotik alerji yapmıştı be ve turevlerini kullanmadik biz. Ama cok iyi bir antibiyotiktir. Benim bebegimde farkli reaksiyon gosterdi sadece asla nete bakmayin valla baksak eminim hepimiz kanser falaniz 👌💐
pmrsk fistikcisahap yani her hasta olmaya amoklavin yazardı doktorumuz. Bi sıkıntı yaşamadık. Enfeksiyon varsa zaten mecbur kullanmalısınız.
fistikcisahap Ogullarinaasikanne gözü kapalı doktorun verdiğini vermeliyiz ama nedense insan araştırmak istiyor
nursocum fistikcisahap oğlumda 1 hafta önce ateşlendi 1.52 çıktı. Ben antibiyotik vermedim bi kaç günde geçti