Bebeğim 8 aylık oldu , her zaman gittiğimiz doktor zamanı geldiğinde söylememiş bize . bu ay gittiğimiz başka bir doktor bilgilendirdi bizi.
2 dozluk Nimerix ve 3 dozluk Bexero aşısı varmış bunları yaptırabilirsiniz dedi de toplam beş aşıdan oluşuyor bu . sizler nasıl yaptırdınız , bu aşıları kaçıncı ayda yaptınız ?