Bnuacll stres ve uykusuzluk sütün en büyük düşmanı bence, siz kulak asmayın emmeyi reddeden bir bebeğide emzirmek gerçekten çok zor ama yinede deneyin sık sık çünkü tekrar tutabiliyorlar memeyi, mesela emzik tutuyorsa emziği verin göğsünüze yaklaştırın yavaşça emziği çekip göğsünüzü verin öyle de tutabiliyorlar.. benim doktorum ayda en az 500 gr yeterli demişti, 800 gr iyi bence.. sütünüzüde emziriyormuş gibi azda gelse 3 saatte bir sağın uyarılsın kanallar sürekli