Kizim 7 aylikken fln baya hastalanmisti idrar almak icin sonda taktilar tabi.smdi1 yasini gcti 2 gundur o bolgesinin ust ara kismini temzlemek icin acinca bacagni kapatiyor.banyo yaptirirken baktim nokta kdr delik var o sonda yerimidir acaba anlamadim sondayi tam nereye takiyolar onuda gormedim bilgisi olan varmi