Pazartesi oğlumu sünnet ettirdim aynı gün çişini yaparken biraz mızırdandı sonrası iyi giderken 2.günün akşamı çığlık çığlığa geçti zar zor uyutuyoruz hep ağlıyor bugun 3.günü doktora götürdük bişeyin in olmadığını söyledi başka ne yapabilirim yüreğim dayanmıyor öyle ağlamasına