Woody bu şekilde yapıyorsa çok yakındır tutanmadan adım atması. Benim kızım 8,5 aylık yürüdü. 7. Ayda tıpkı böyle yapıyordu. Sonra birden bırakıp adım atmaya başladı. Bende önüne geçip gel kızım diyordum. Bir gün iki adım, öbür gün üç adım derken öyle yürümeye başladı. O yüzden pek kullanamadı yürüme arkadaşını zaten kızım kadardı büyüklüğü😁