Pinky86 emzirip covid asisi olan arkadaslar herhangi bir yan etki gordunuz mu bebeklerinizde? Ve bebekleriniz kac aylik acaba?
aykoz_ Pinky86 ben olmadım ama öğretmenim gelir gelmez olacagım. Bebeğim 20 aylık ve emiyor . Ulaşabildigim tüm doktorlara sordum hiçbir sakıncası yok mutlaka asılanın dedi
Meteninanne Pinky86 ben hemşireyim canım çalıştığım devlet hastanesi hamile ve emzirenlere aşı yapmadı.emzirdiğim için bende olamadım