Bebeğim 15 gunluk ten beri günde bi kaka yapıyordu sonra 2 gunde bi yapmaya başladı sonra 5 gune çıktı sadece anne sütü alıyo ama çok zorlanıyo ıkiniyo ve gazi çok çocuk doktoruna goturdum normal zeytin yağ ver dedi ama yağ da pek işe yaramıyo aile hekimine çıktım debridat verdi . Bu ilacı kullanan var mı bi sorun olur mu şu anda 2 aylık