Herkez cok memnun kalmis devletteki sezeryandan bu duurma sevindim arkadaslar cok tesekkur ederim ozele okadar paravermek isdemiyorum bi yandanda devletteki doktorlar daha cok ameliyat ediyorlardir diip kendimi motive ediyorm daha cok tecrubeliler diye istanbul ilhan varank hastanesinde sezeryan olan varmi ki