fikolatte Arhim kızımda kabızlık çok sorun olmadı. Oğlumda da kan süt alerjisinden ötürü geldi. Yedi aylık daha ek gıdaya yeni yeni alışıyo ondan kabız. İnek sütü veriyosan o da kabızlık yapar aklınızda olsun.