Tugcealp Bebislerinizi nasıl uyutuyorsun uz kızlar ben her yolu deniyorum bir amuda kalkmadigim kalıyor 🤷♀️🙈😂
Snfk Tugcealp normalde hafif tempoda sallıyorum ayağımda olmadı koynumda olmadı emzirme pozisyonunda sallayarak uyutuyorum. Bunlarda olmadıysa son çarem pilates topu 😂
Mlkedmrclr Tugcealp 4 ay 10 günlük uykusu gelince beşiğine koyuyorum mamasını veriyorum cekiyorum kapısını içiyor bitince bırakıyor öyle uyuyor sallamıyorum öyle alıştırdım 🤲🏻
Fatma_52 Emzjrerek uyutuyorum daldiktan sonra emzigini veriyorum. Her uyabdiginda tekrar meme istiyor
Tugcealp Fatma_52 ay emzik candır hayat kurtarir bizim ki tutmadı önceden emerek uyurdu şimdi emerek etrafı izliyor
Tugcealp Ercetinelisa- bizimki de şans eseri öyle uyuduğu oluyor en rahatı o varya keşke hep öyle uyusa da bende uyusam🙈
Tugcealp Snfk kız bende bebek arabası ana kucağı kucak battaniye ayak derken deliriyorum plates topum yok ama yatakta çok zıpladım çocuk şaşkın saskin bakardı ahahab en son çare araba da gezdiriyoruz akşam oluyor uyutmaya çalışırken 🙈🤷♀️
Prenses_annesi22 Mlkedmrclr basarılı 🤗 bıde bzmkı alıssa oyle uyusa keske 3ay 18 gunluk dha ıns alısr
Tugcealp Mlkedmrclr maşallah subhanallah hayallerimin anası bebesi bende çok denedim de bizim ki ah bir biberon tutsaydi
Mlkedmrclr bhrcpt yan yatırıyorum veriyorum ağzına öyle içiyor büyük oğlumda da öyle yaptım gayet içiyor
Tugcealp bhrcpt kız benim arkadaşım da eliyle tutturuyor hani bariz tutamiyor lar ama destekli tutuyorlar
bhrcpt Tugcealp Beşiğine yatırıyorum emziğini veriyorum uyku arkadaşını yanına yatırıyorum uyumasını bekliyorum. Normalde 5 10 dk da uyuyor ama diş dönemindeyiz daha uzun sürüyor
Tugcealp bhrcpt oy maşallah bizim sıpa emzik tutmadı ah bir tutsa kurban keseceğim dedim nasip değilmiş 🤷♀️😂
Mlkedmrclr Prenses_annesi22 ben 40 cıktı başladım canım o yüzden alıştı normaldede mamasını ben içirmiyorum uyanık oldugunda da destekliyorum içiyo atıyo erken başlamanın faydası var 10 15 gün zorlandım yatırıp cıkıyodum hemen uyanıyordu 15 günün sonunda rahatladım cok şükür 🙏
Defomm Tugcealp cok yorgunsa mama yapiyorum kendi kendine uyuyo ama ben uyku saatinde uyutursam ayakta salliyorum geneldede agzinda biberon oluyor emzik niyetine . emzik kullanmiyoruz
Sum87 Tugcealp 9. Ayında basladık şuan 21 aylık pış pış yatır yöntemi ve sandalyeyle yanında oturdum gün geçtikçe uzaklaştım