-TubAsel- Sum87 bende plipsin alıştırma bardağını almıştım çok akıttı o yüzden korkuyorum plisp almaya carters in bardakları var ama onlar akıtıyor mu ki bilgin var mı
Arasannesi -TubAsel- ben de bugun sipariş verecegım tavsıye üzerine avent 300 ml olan da karar kıldım
Arasannesi -TubAsel- avent hakkında daha iyi yorumlar aldım ben ve ayına daha uygun bebegım 11 ay 11 günlük.sipariş verdim ben trendyolda 20 tl kuponum vardı 97 lıraya düşmüştü 20 daha indi baya uyguna geldı
ipek39ela -TubAsel- Philips avent kullanıyoruz kuzum çok memnunum akıtmıyor, alıştırma bardağında ben de aynı sorunu yaşadım ama pipetli sulukta hiç sorun yaşamadık 6 aydır kullanıyorum 💕
Kayracnm -TubAsel- canım philıps avent ama munchkin diye bir marka var oda baya güzel çocuk nereye doğru tutarsa tutsun herzmaan su geliyor tavsiye ederim
-TubAsel- SultanAnne ters çevirdiği de damlatiyor mu peki birde bebeğiniz kaç aylık benimki 12 aylık ona uygun mu
SultanAnne -TubAsel- ben oğluma 13aylıkken almıştım, zaten 14+ bildiğim kadarıyla, hiç damlatmıyor🤗 şu an 4 yaşında 2.sini almıştık geçen sene hala duruyor.