Bebegime uyku arkadasi alistirmak istiyorum, 3 ay 4 gunluk ancak nasil yapsam bilemiyorum.
Bir de normalde besiginde ek bir sey durmasin yuzunu kapatma ihtimaline karsi deniyor ya (ani besik ölumlerini engellemek icin), uyku arkadasi da tehlikeli olmuyor mu? Daha buyuyunce mi baslamaliyim?