Sütüm daha doğum yapmadan gelmişti doğunca da çok güzel di ,kıyafet yetişmiyordu bana . Poşetleyip buzluğa atıyordum. Ama ne olduysa bi anda oldu. 6 aylık olduk ek gıda 1,5 Aydır var. Yavrum meme de ağlıyor çok sık emiyor ,gece de 2 saate bi kalkıyor . Kilo alımı ise 6 aylık 6400gr . Sütüm mü yetmiyor emdikten sonra elimle sıkıyorum çok az damla geliyor . Formül Mama verdim yemedi . 😑 ek gıdayı mı arttırmalıyım ne yapmalıyım ?