Merhabalar bugün sabah 2.ay aşımızı olduk bebeğim gayet iyiydi sürekli uyudu bir iki kere uyanıp emdi ve tekrar uyudu fakat saat 16:00 dan beri sürekli ağlıyor hiç susmadan.. 😔 aşı yerleri kızarık 😔 çok az calpol verdim ateşi hiç yok.. 2. Ay aşısında bebeğinizde olan yan etkiler nelerdir paylaşırmısınız?