Ocakgunesim ben 2,5 yasnda bıraktrmstm. Konusarak hallettik. Ama kücükken heleki bu kadar baglyken biraz zor canm. Sakn aci degdirip,ucunu kesip vereyim falan deme psikolojik travma yaratiyormus bebekte. Buradaki blogda acklama vardi bununla ilgili bir bak istersen