cankuzularim denizdekibulut benim oglum 33 aylik pilsanin kini kullanıyoruz cok da memnunuz hatta tahtaravalli bile aldim🤪
Mom626363 Balkizlarim yok tabiki hevesini kirmak istemem sadece fikrimi soyledim Her cocuk mutlu olsun hepimizin istegi bu 🙂
denizdekibulut Mom626363 Evimin yakınında park yok.Haftada bir kez, iki kez ancak.Keşke yakın olsaydı ama maalesef.
Melek232020 denizdekibulut Ben yeğenime almıştım 2 yaşındayken canım şimdi 4 yaşında hala kayar çok sever. https://ty.gl/qobdlwfd0 Linkini bıraktım canım yeğenim kolaylıkla çıkabilmişti merdivenlerinden bebişinizin çok seveceğine eminim.🥰