nurelem Kızlar sabah bebeğime mama hazırlıyordum birden sol ayagım gerildi. Hemen çorabımı çıkardım sol Ayağım davul gibi şişmiş aşırı ödem olmuş bir anda oldu nasıl oldu anlamadım. Bende pıhtılaşma yatkınlığı var korktm pıhtı felan mı oldu diye , gecen günrdede sol el parmakların kasılı kaldı sol tarafında ne var anlamıyorum ilk kez yaşadım böyle bir sey … eşimde evde yok Yaşadığım yer küçük bir yer olduğu için pıhtılaşma ( genetik testler )sorunu için cevre büyük şehirlere gönderiyor Ankarada yaptırmıştım bütün tahlillerimi tekrar gideceğim. Acaba neden olmuş olabilirlilik şuan şişlik indi ama tam olarak geçmedi.
Mom62636362 nurelem belki romatizmadır diyeceğim ama ağrı yapar o, babamın da bileği falan şişerdi, hareket ettiremezdi.. ama bilgim yok o yüzden net bir şey diyemeyeceğim. Hem geçmiş olsun, hem de üstte kalsın 🙏
EgeveAlyaninannesi nurelem gecmis olsun sizi korkutmak istemem ama kalp sorunu olabilir bence aksatmadan gidin hastaneye
DurununAnnesi12 nurelem Su içmeyi ihmal ediyorsun sanırım doktorum ödem oluşmaması için günde 3L su içeceksin dedi ve içiyorum günde 3-4 defa belki fazla lavaboya çıkıyorum rahatlıyorum tuz kesinlikle kullanmıyorum tuzsuz yemek yiyorum mecbur
nurelem Mom62636362 çok sağol canım inan ne olduğunu anlayamadım birden oldu bir de tek taraflı olunca korktum biraz
nurelem EgeveAlyaninannesi gideceğim canım direk Ankaraya eşimin iznşnş bekliyorum bak hiç aklıma gelmedi kalp sorunu. Ailemizde kalp rahatsızlıhı genetik bir de
Cngzhn Canim annemde de vardi siserdi hep,kan sulandirici kullaniyormusun??eger kullaniyorsan muhtemelen doz yetrszlgi olablr acilen tahlil yaptrmalisin
nurelem Cngzhn canım kullanmıyırum gebelikte çok kullandım , gebelikten sonra burada kalp doktoruna da gittim başka yerde genetik testlerini de götğrdğm ben kan sulandırıcı kullanmalımıyım diye cevap vermediler pıhtılaşma gecirmemiissin gerek yok gibi cvblar verdiler
EgeveAlyaninannesi nurelem bende var canim kalp rahatsizligi.. Anneminde ayakbilekleri hep siser kalp rahatsizligi var o yuzden biraz bilgim var
Mom62636362 nurelem rica ederim canım, inşallah bir şey yoktur ne bileyim farkında olmadan burkmuşsundur 😔
nurelem EgeveAlyaninannesi canım tek taraflı mı oluyor acaba şişlik, Benim akciğer damarımın birinde pıhtılaşma yatkınlığı var ve en önemlisi yerde olduğu söylenmişti. Birde Bş kaç ay önce kalp doktoruna da gittim ne yapayım kan sulandırıcı kullanayım mı diye adam akıllı cvb vermedi ben bilmeme getirdi
nurelem Mom62636362 yok canım burkulmadıda ayakta kaldım brşaz ama neden sol Ayağım, birde 4 gün önce sol elimşn parmakları kapanması kasılı kaldı bir süre
EgeveAlyaninannesi nurelem iki tarafli kuzum ama sol daha cok sisiyor kii ayagini komple balon gibi yapiyor
nurelem Cngzhn çok Tesekkür ederim canım baktırrım bulunduğum yer sağlık imakanları acısından çok kısıtlı maalesef Ankaraya gitcem bu değerler ne için acaba
nurelem EgeveAlyaninannesi aynen canım balık gibi oldu bileklerimden itibaren off ya ilaç kullanıyor musun
EgeveAlyaninannesi nurelem yok canim annem in ayaklari bu sekilde annm ilac kullanmiyor benimkisi kalp zari iltihabi farklı
Cngzhn nurelem bunu normal hastanede yaparlar ya,pihtilasma degerleri,kanin koyu mu civik mi oldguna bakiyorlar,once varsa eger kalp damar cerrahisine gtmen gerek,kardiyoloji degil ama kalp damar cerrahisi
nurelem EgeveAlyaninannesi pıhtılaşma sorunu kalple alakalı bir durum aklıma hiç gelmedi sülale de kalp var zaten , hiç uyuyamadım korktum pıhtı felan atar diye vallahi içim darlandı
nurelem Cngzhn canım çok teşekkür ederim ben genetik test yaptırmıştım. İleri derecede pıhtılaşma yatkınlıgımın olduğu ve en önemli damarda olduğunu söylediler, ilaç verecek misiniz dedim ilaç vermediler doktorunuzla sorun dediler bende özelde kalp doktoruna gittim o da hiç bişey demedi. Gebelikte de kan sulandırıcıyı hiç bi doktor kullan demedi ama ben kendim kullandım çocuğunun hayatının riske atamam diye doktorla tartışıyordum bile önceden pıhtılaşma gecşrmemişssin ilaç kullanma deselerde dinlemedim kan sulandırıcı felan kendim kullandım. Kalp cerrahisinde gidiyim o zaman ben kardiyolojiye gidiyordum çok sağol sağol canım
nurelem EgeveAlyaninannesi ay korktum valla çocuğuna bakacak biri olsa hiç durmaz giderdim, doktor arastırıyorum simdi