pervin_t Kızlar bebeğim 5 ay 3 günlük kilosu 6,400.normal mi?Son aylarda kilo alımı çok zayif ireliliyor.4aydam ek gıdaya başladım ama yine de çok zayıf gözüküyor.yanakları elleri ayakları falan tombik değil :((sağlıklı ne yedire bilirim fayda etsin?
_tospikannesi pervin_t tombik olunca sadece tombik olmuş oluyor canım. Saglıklı olsunda zayıf olsun 🤗
Evlatkokusumis pervin_t canım nıye takılıyorsun bukadar sağlıklı olsun benım 2 yaşında 13 kılo ınan hıc umrumda degıl gören küçük duruyo dıyo kızıyorum onlara çünkü hıc sevmıyorum söyle seylerı tombık oluncada ayyy çok sağlıksız derler Allahım şaglık versın ınsallah kılo alınır merak erme
pervin_t Evlatkokusumis tabi önemlisi sağlıkli,olması.Aynen bizde de her kes zayıf,çok küçücük,diyolar.🤧🤧🤧
bitterdelisi24 Fatmameyra benımkı sureklı anne sütü ıctı 10 aylık boyu cok uzun asırı uzun yani :)) anne sütünden dolayımı yani
Cheddar pervin_t o zaman olması pek mümkün değil. Boşverin sağlıklı olsun sonra diyetle uğraşırsınız. Benim kızım maalesef babasına çekmiş. Ekmek vs hiç bişey veremiyorum kilosu sınırda olduğu için. İşte tombik olunca da böyle dertler oluyo:)
SweetPaw Cheddar benim oğlumda öyle. çeke çeke o da mi çekmiş diyorum bende bazen 😂😂 ekmek vs zaten vermiyorum ama o tarz unlu birşey olsun pankek vs. hiç hayır demez yer bitirir yeter ki unlu birşey olsun🤦
Sevdamiray pervin_t bence herşey sağlık kg hiç önemli değil benim kızım 13 aylık 9.200 kg yaşıtlarına göre 1 kg geride ama boyu ileride gidiyor yani doktor her bebek kg olucak diye birşey yok dedi sağlıklı olsun zeka sı iyi olsun o önemli olan çok şükür kızım çok akıllı herşeyi biliyor maşallah bence hiç takmayın