Newmom canım 2 cok düşük bi sarılık olabilir düşmesede normal bence bizde yaptırsak belki bizim bile öyledir 🙄 sen içini ferah tut canım böyle bu kadar telaş etme allahın izniyle birşeycik olmaz. Bizim 16 küsüre düşmüştü daha baktırmadık bile. Ayrıca bebeklern kanı çok degerliymiş sürekli kan aldırıp baktırma 🌸💙