Zeyzey67 korkulacak bişey değil bizim de öyleydi ben batikonla sildim bi kaç kez sonra geçti 2 aylıkken yine oldu doktora götürdüm yaktı kibrit çubuğu düşün onun uzunu göbeğine değdirdi acıyan bi işlem değil bebeğim uyuyordu uyanmadı bile sordum neden geçmediğini doktora bebeğin eşinden parça kalmış oda canlı olduğu için kanama yapıyormuş yaktıktan sonra bidaha olmadı sende geçmezse götür canım geçmiş olsun