Alya88 kan testi yapıldı ama bişey çıkmadı. 3 ayrı doktora sorduk kanda çıkmaması alerjisi olmadığı anlamına gelmez dediler. Diyet uygulamaya başladık. Mama ile besleniyordu bebeğim , mamasını değiştirdi doktor, alerji maması kullanıyoruz. Havuç, bezelye, süt ve süt ürünlerinin hepsi, pazı , ıspanak gibi yeşil yapraklı sebzeler yasak. Ek gıdaya geçeli 3 ay oldu hatta geçti bir arpa boyu ilerleyemedim. Sabahları severek peynir yerken şimdi her sabah lapa yediriyorum çocuğa. İnşallah öyle olmaz çünkü çok zor. Ek gıdaya ben sizin yerinizde olsam sebze ile başlarım. Ben yoğurtla başladım keşke yapmasaydım diyorum. Kızarıkları oldupu içinde 3 gün değil 5 gün falan gözlemlerim bi etkisi oluyormu diye. Çünkü cidden neden olduğunu anlamak çok zor. Geçmiş olsun 🌿🌿