26262626 benim bundan dolayı herhangi bi acımam yoktu canım . Ama göğüs acım çatlamıştı ve bu süt bezeleride vardı aynı anda çok fena acıyodu. Bende sizin gibi emzirmekten çok korkuyodum artık bebeğim acıkınca çok üzülüyodum emzircem diye 😢 ama acı çatlaktan dolayıydı dediğim gibi bende süt bezeleri hissisti hatta sanki patlatmıştımda ben minnacık sıkınca patlamıştı yani . Sizdede çatlak olmuş olabilirmi? Onun acısını çekiyosunuzdur belki . Ne yaptığıma gelecek olursak çok sey denedim ben o ara . Göğüs ucu silikonu taktım bebeğim kavrayamadı. Sonra lansinoh sürdüm o da fayda etmedi asla . Gümüş kapak aldım o biraz iyi geldi serinlik hissi veriyodu onu takınca bide onu taktığım için bi sürtünmede olmuyodj meme ucumda o fayda etti . Bide benim sol memem de çatlak vardı ben mesela bi hafta boyunca falan sol mememi emzirmedim çünkü aşırı acıyodu. Solu sağdım sağ mememi verdim hep . Dinlenince memem tekrar emzirmeye basladım genee basta ufak bi sızı oluyodu ama emzirdikçe o da geçti ilginç bi sekilde. Bunları çatlağınızın olduğunu varsayarak söyledim bu arada o süt bezeleri sanmıyorum acıtacağını ya. Ben gibi tek memenizdeyse sıkıntı dinlendirebilirsinşz o memenizi . Ama tabii sağınki süt üretimi devam etsin . Uzun oldu kusura bakmayın 🌸