Oğlum 15 aylık dişlerinde kararma oldu . Demir fazlalığından diye düşündüm bırakmıştım Demir’i. Çok düzenli kullanmadım aslında Demir ilacını sürekli pekmez tüketiyordu. Demir ilacından sonra su de içirdim yada emzirdim .Ocean markayı demiyim dedim geçince böyle oldu . Şimdi üst 4 kişinde siyah lekeler var geçen gün doktora gittim Demir’i çok düşük çıktı tekrar başladık Demir ilacı kullanmaya . Geçmesi için bi önerisi olan var mı ? Başına böyle bişe gelen . Doktor yenileri çıkarsa o zaman geçer dedi