Baldudak_Emirbeyimiz InancDemir20 Daha bugün ilk dozu olduk. Doktora sordum Bexsero 3 doz Nimenrix 1 doz dedi. Yani toplam 4 doz atılacak. 10. Ayda bexsero ilk doz olacak sonra 12. Ayda nimenrix bir doz sonrası ister bir ay arayla ister iki ay arayla bexseronun diğer 2 dozu olacak dedi.
Ksonmez Benim gittiğim doktor 4 doz normalde 5 ama korona zaten dışarı fazla cikilmadigindan 4 yeterli dedi size dozları az söylemişler