Tuba Emirin_Annesi10 Silk epil 9 kullanıyorum memnunum🙏🏼 bence genel olarak braun’un her modeli iyi👍🏼
Emirin_Annesi10 Tuba 7 almayı düşünüyorum âma fiyat açısından. Performans olarak geneli iyi sanırım tesekkür ederim 😊
Emirin_Annesi10 aybukemom ben bu posttan sonra aldım ama çok memnun kalmadım mecburiyetten kullanıyorum o kdr para verdim die😒