Nur_94 ben 4 ay kadar kutu kutu steal tea tükettim. İlk gebeligimde de kullanmıştım 2012 yılın da. O zaman bu cay ile sutum gelmişti. Ama malwsef cok şekerli. Son 2 aydır artık kullanmıyorum. Saglikli ve düzenli beslenmeye geçtim. Bol su ve sivi tüketiyorum onların yerine.