Toprak1 Herkese selam 50 günlük oğlum var 4 gündür uyumamak için direniyo akşam bu saatlerde ağlama krizine giriyo hiç ağlamayan bi bebekti gaz sancısı olduğunda bile sadece bağırıyordu ne yapmam lazım zor sakinleştiriyorum yalnızım ne önerirsiniz ne zaman bitcek bu günler