Aesma Kızlar bebeğim 10 günlük ve havalar çok sıcak ince uzun kol zıbın bide patikli alt giydiriyorum ama terliyor bebeğim😑 siz nasıl giydırıyorsunuz bu sıcak havalarda? Tek zıbın yeterli olur mu.. çevremdekiler bebek üşür diyorlar anne karnındaki sıcaklığı ararmış ama su içinde kalıyor yavrum 😓 nasıl giydireceğmi şaşırdım
NNeslihaNN Aesma kardeşim bayramın dördüncü günü dogum yaptı evde çıtçıtlıyla duruyo öyle durdugu halde emerken kafası terliyo çok sıcak
Mineulcy Aesma zıbın giydiriyorum çorap eldiven bunlarla bile terliyo hatta isilik oldu krem kullandık geçti uyurkende ince muslin örtüyle kundak yapıyorum sen üşümüyorsan bebekte üşümez demişti doktorum öyle kat kat giydirme
Nldm Aesma hastaneden eve geldiğimiz andan beri zıbınlayız 50 günlük olduk ve evde klima çalışmasına rağmen. bebekler sıcağı sevmezler.
Hatice444 Aesma bizde 6 günlüğüz tek patikli alt birde zıbını var he birde şapka takıyorum birde müslin örtüye sarıyorum yeterli oluyor cnm
aliesradestan Valla canim biz 2 bucuk aylik olduk ama dogdugu ilk 2 gun normal giydirdim oglum zaten sicagi hic sevmiyor o gun bu gundur zibinla dolaniyoruz corap dahi giydirmedim bir yere gidiyorsak havaya gore genelde zibinla cikartiyorum battaniyesi oluyo eserse onunla tutuyorum aksam disari cikarsak yine duruma gore bi alt corap giydiriyorum yetiyo nasil alistirirsan oyle gider ve terletmemeye calis terleyip ruzgara kalirsa hemen hasta olur yenidogan oldugu icin hep evdesinizdir zaten sifir kol zibin bile yeter havalar cok sicak yazik yavrulara kimseyi dinleme usumezler ben oyle yaptim yapiyorumda suanda bile zibinla uyur biraz serin ustunde battaniye var onu bile hafif isinsin ustunden atiyo
aliesradestan Milleti hic dinleme anne karnindaki sicakligi arasa giydir sifir kollu zibini al kucagina yatin oyle biz oglumla hep oyle uyuduk oyle bile terliyodu yatiriyodum mecbur emin ol terlemedigi zaman daha mutlu oluyolar benim oglum o sekilde bile terliyo bugun hic uyumadi sicaktan
Yakamoz Ben de bu konuyu merak ettigim icin doktoruma sordum. Dedigi sey, hava 32 derece kızım, bir zıbın yeter ona oldu. Hatta bebeğim üşüyecek, eli ayagi soguk diye endiselenme, disari da cikar. Bebegin soguga alışsın, güneşe de alışsın. Bağışıklığı kuvvetlensin dedi. Ben de o gun direkt zıbına gectim. 39 günlüğüm bu arada.
uleErenTozkoparan Anne karnı sıcaklığını hissedecek kadar sıcak zaten hava tek zıbın yeterli biz klima kullanıyoruz diye uzun giydiriyorum klima açmasam hayatta giydirmem uzun
CaglaGenc Doğduğu günden beri kısa kollu zıbınla duruyor evin içinde bulunduğum odanın camı da açık oluyor. Gazı olduğu zamanlarda sadece çorap giydirdim birde yıkandığı zaman uzun şeyler giydirip 1 saat sonra da çıkardım. Bu sıcakta isilik oluyorlar zaten yazık bebeklerimize 😞