Egemen2701 ben sma mama kullanıyorum 5 ay kullandım çok memnun kaldım daha sonra kızım sıkıldı 2 ay kadar aptamill aldım şimdi tekrar sma mama kullanıyorum kızım severek içiyor içerik olarak da temiz mamalardan bir tanesi. Sma mama ⅔ ay kadar önce ambalajını yeniledi. Kırmızı olan eski kutulu ambalajı beyaz sarı olan yeni ambalaj oluyor 🥰