Kızlar 2 aylik bebegimin banyo yaptırdıktan sonra burnunu aspiratorle çektiğimde cok ağlıyor bugun de kıpkırmızı oldu ağlamaktan zor sakinlestirdim. Acaba canini mı yakıyor bu alet? Yoksa korktuğu için falan mi agliyor? Nefes almakta zorlaniyor mecbur temizlemek zorundayım. Ama bu denli ağlamasına da dayanamıyorum.