UmmSalih Kizlar sizde de boyle bir durum oluyor mu emzirirken resmen midem kalkiyor kusucak gibi oluyorum sanki bogazima birsey oturuyor kizim 2 aylik 2 aydan beri boyle resmen cok kotu hissediyorum kendimi 😔
EEymenn UmmSalih emzirmekle kusmak arasında pek bağlantı kuramadım 🤔 neden oluyorsunuz oyle tiksiniyormusunuz acaba
Mina_momy UmmSalih benimkide çok acıkmışsam yani midem boşsa oluyor çok tuhaf midem yerinden sökülüyor gibi değişik oluyor.
BeybininAnasi UmmSalih herkesin farklı demek ki. Ben başlarda emzirirken aşırı susardım ama öyle böyle susamak değil, resmen günlerce aç kalmışım gibi. Ama hiç mide bulantım olmadı 🤷🏼♀️
Srhnzlcn UmmSalih benmmde başım dönerdi sonra şunu fark ettm burnu açıkmı emerken diye sürekli bakıyordum oğluma ondan tansiyonum oynuyordu
Deletedmom78654 UmmSalih bende her emzirirken susardım annem de emzirilen su içme sürün suya döner derdi 🤣🤣 resmen ağzım kuruyordu
elizabeth UmmSalih tansiyonun veya şekerin falan düşüyordur muhtemelen. benimde ilk başlarda aşırı derecede başım döner midem bulanırdı. Su iç iyi gelir
ppzeynep UmmSalih Ara ara bende de oluyordu. Meme ucu uyarıldığı için olduğunu düşünüyorum. Bulantı gibi, iç kalkması gibi. Tam tarifini yapamadığım bir his. Zamanla geçiyor.
Aslannn UmmSalih bende de oluyordu şuan 7 aylığıZ epey azaldı bu hissiyat toksam midem bulanıyorr…biri de yorumda yazmışaçsa oluyormuş..sizde bir dikkat edin belki sizde de tetikleyen bişeyler vardır…ama gerçekten asıl sebebini bende merak ediyorum
Ravzalina UmmSalih senin demek istediğin psikolojik olaraksa bende yaşadım o duyguyu o an emzirmeyi bile istemiyorsun.. ama maalesef bunu bebek anlıyor. Bende o aylarda olmuştu kızım 4 aylıkken tamamen bıraktı emmeyi😢